0733742523

RU

עורך דין תעבורה

אורה צימברג עורך דין לפשיטת רגל וחדלות פרעון

משרד עורכי דין אורה צימברג זמין עבורכם

עברת עבירת תנועה? רישיון הנהיגה שלך נפסל! עו"ד אורה צימברג - כאן לעזרתך!

מלא את הפרטים שלך בטופס, ואנו נחזור אליך בהקדם:

ענף התחבורה בישראל מוביל לא מעט אנשים נורמטיביים להתמודד מול רשויות החוק השונות בגין הטענה לעבירות תעבורה שנעשו על ידם. עבור רבים מהם, מדובר במצבים שאינם מוכרים להם והם בוחרים, בצדק, לקבל סיוע מעורך דין תעבורה.

בכתבה שלפניכם נציג חלק מהמקרים המרכזיים המצריכים שימוש בעורך דין תעבורה, כשאחד מעורכי הדין המובילים בתחום היא עורכת הדין אורה צימברג. באתר האינטרנט של עוה"ד צימברג תוכלו ליצור קשר עם צוות המשרד, הזמין בטלפון ובוואטסאפ.

נהיגה במהירות מופרזת

במשטרת ישראל משקיעים מאמצים ומשאבים רבים באכיפת עבירות מהירות, כשעבירה זו נחשבת לקלה יותר לאכיפה לעומת עבירות תנועה אחרות, הן בשימוש באמצעים טכנולוגיים מדויקים והן בשל העובדה כי נהגים רבים בישראל אינם מקפידים לנוע ברכבם תחת מגבלות המהירות הקיימות בדרכים השונות.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול ו\או סמים

מדובר על עבירה הנחשבת גם כן לנפוצה ולא רק בקרב נהגים צעירים. מדובר בעבירת תעבורה הנחשבת למורכבת מבחינת שוטרי התנועה, כשלא פעם ישנם מקרים בהם אופן ההתנהלות והמעצר נעשים באופן לקוי שפוגע בנהג שנעצר.

מקרים בהם אופן ההתנהלות והמעצר נעשו באופן לקוי, שפוגע בנהג שנעצר, מאפשר לעורך הדין מרחב לעבוד בו, כשבו יכולתו לצמצם את הענישה ואף לבטלה.

פסילת רישיון נהיגה

בישראל, אלו הרשאים בפסילת רישיון נהיגה הם קציני משטרה, בית הדין לתעבורה ומשרד הרישוי. מדובר בפגיעה משמעותית עבור נהגים רבים המגבילים את חופש התנועה שלהם, כשעבור לא מעט מהם מדובר בפגיעה ישירה ביכולתם להתפרנס.

במקרים ובהם נפסל רישיון הנהיגה שלכם, אין מדובר בהחלטה גורפת שאינה ברת שינוי. כניסה של עורך דין תעבורה לתמונה, יש בה להוביל לאפשרות לקיצור משמעותי באורכה של הפסילה שנקבעה, כשבמקרים אחרים עורך הדין, יוכל בתוך זמן קצר, להוביל לביטול הפסילה שנקבעה, בין אם בשיח מול המסגרת שקבעה את הפסילה ובין אם בפנייה לבית המשפט.

 

מחיקת נקודות תעבורה ועד ביטול שלילת רישיון

צבירת הנקודות מגיעה יחד עם עבירות תעבורה שצברנו לאורך זמן. הצטברות של נקודות תעבורה מובילה לחובה שלנו כנהגים לעבור קורס נהיגה מונעת הכולל מבחן מחייב בסיומו, כשישנם מקרים בהם צבירת הנקודות תוביל לדרישה לעבור שוב מבחן מעשי ותיאוריה.

במקרים אלו, שימוש בעורך דין מומלץ בתחום התעבורה הינו קריטי, כשכאן יוכל עורך דין מנוסה להוביל למחיקה של חלק מנקודות תעבורה, מה שיבטל את הצורך בהגעה לקורס נהיגה מונעת ובמקרים אחרים להימנעות מהסיכון בשלילת הרישיון והצורך לעבור שוב מבחן תיאוריה ומבחן מעשי.

יש לכם שאלות? מלאו פרטים ליצירת קשר!

דוא"ל: Orazimberg.law@gmail.com

טלפון: 054-7748050 | 08-6228218

הגדוד העברי 10 אשקלון, בניין "אשקלון סנטר", קומה 1

קבלת קהל: א'-ה'  9:00 – 17:00,  ימי ו' מענה טלפוני בין השעות 9:00 – 12:00